Sinds vandaag is het uiterlijk van Mediaonderzoek.nl iets veranderd. Er staan voor het eerst commerciële advertenties op. Mediaonderzoek.nl heeft zich als partnerblog aangesloten bij het blognetwerk van Emerce waarin onder andere Frankwatching, Ymerce en de Koopman.net zijn opgenomen. Ik ben benieuwd wat het doet. Ervaring met dergelijke advertenties op dit blog heb ik niet, dus ‘k heb ook geen flauw idee wat de lezers er van vinden en of het überhaupt iets oplevert. Maar dat merken we vanzelf.
Het feit dat er advertenties staan op dit blog is niet zomaar uit de lucht komen vallen. De laatste tijd werd ik steeds vaker benaderd met de vraag of er geadverteerd kon worden op Mediaonderzoek.nl. Natuurlijk kon dat, maar ik had eigenlijk geen faciliteiten om dat goed af te handelen. Een bannertje plakken kan natuurlijk altijd, maar een beetje adverteerder/bureau wil als het even kan wat campagnedata hebben nadien. Nu is dat keurig ondergebracht bij VNU BP.
Het enige wat me nog niet lekker zit is dat leaderboard helemaal bovenaan. Eigenlijk wil ik die onder het logo en hoofdmenu hebben. ‘k Ga maar ’s puzzelen hoe dat moet . . .
Dat gevoel had ik ook al. Dank voor de tip Erik. ‘k Zal de helpdesk van VNU eens raadplegen.
Het geheel wordt er niet sneller op Peter. Ik zit nu frequent naar een leeg venster te kijken omdat er iets op ad.nl.doubleclick.net moet worden geladen 🙁 Of wordt dat niet door deze nieuwe ad’s veroorzaakt?
Blijkt een bekend probleem te zijn. Codes komen van ver. Dart enzo. Toch moet ik zeggen dat het de laatste paar dagen wel meevalt. Iemand klachten?
’t fluctueert. Maar zeker niet meer zoals op 30/6, hoewel ik nu ook weer niet dagelijks je site bezoekt. Veel loopt via RSS.