• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

AMMA awards 2014 telt 32 nominaties

Door Peter Wiegman 
op 16 april 2014 

De MWG maakte gisteren ‘live’ via Facebook de 32 nominaties bekend voor de 10 categorieën van de AMMA Awards 2014. De AMMA (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt dit jaar voor de 13de keer georganiseerd op dinsdag 28 mei 2014 in het DeLaMar Theater. Op basis van ingezonden cases zijn de nominaties in 8 categorieën door een afzonderlijke jury’s bepaald. In de categorie Carl Lipp-prijs zijn de nominaties bepaald aan de hand van de resultaten van een door Intomart GfK uitgevoerde online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De nominaties van de categorie Exploitant van het jaar kwam tot stand door een combinatie van een online enquête en een specialistenjury. De genomineerden voor het YIM Mediatalent van het jaar zijn door een speciale jury gekozen tijdens een workshop. De deelnemende mediatalenten moesten een ‘real life’ case voor Slimpasta uitwerken en presenteren. Editie 2014 telt 3 nominaties minder dan vorig jaar.

Nou, gaan we dan:

Beste Mediastrategie

  • Desperados AM (Heineken) – Starcom, Vice Media
  • Share a Coke with UM (Coca-Cola) – UM, Duval Guillaume, Social Embassy, Weber Shandwick,
  • Square Melon, Raúl&Rigel
  • Slurpen is OK Ole Ole (Coroos Conserven) – SVBmedia, Brand Partnerships, Nickelodeon

Beste Interactieve Mediastrategie

  • Christmas Bites van Ziggo – ZenithOptimedia, Eigen Fabrikaat
  • Feuten (BNN) – Spektor, Elastique
  • Vuurwerk Campagne 2013 (VeiligheidNL) – TBWA/NEBOKO

Beste Media-innovatie

  • Automated Trading Radio – The Media Exchange, Blue Mango
  • Start The Conversation (Samsung) – Starcom
  • TomTom en Cendris – Interbest
  • Video Reach Optimiser – MediaCom

Beste Creatieve Gebruik van een Medium

  • Goedverhaal (Samsung) – Starcom, Leo Burnett
  • Hi Geslaagd (KPN) – Red Urban, Mindshare
  • Multimediale DM Magazines (NS) – Initiative, Management Scope, Yune, Van Wanten
  • Porsche Cayenne Kilometer – Interbest, Kinetic, MediaCom, Achtung!
  • Who’s That Girl (Etcetera Social Club) – Etcetera

Hans du Chatinier-prijs

  • A Brand POEM – Sanoma, DVJ Insights, University of Applied Sciences
  • Onderbewust Effectief – Ster, Neurensics

Carl Lipp-prijs

  • Marco Gijsen (Discovery Networks Benelux)
  • Mascha Colmans – de Graaf (Jean Mineur Mediavision)
  • Ronald Stout (Clear Channel Hillenaar)

YIM Mediatalent van het jaar

  • Janneke Kemper (Initiative)
  • Joris Garritsen (MediaCom)
  • Lianne van Dijk (Mindshare)
  • Lisanne van den Bos (Spring Creek, MAP)

Media-adverteerder van het jaar

  • Coca-Cola – UM
  • Samsung – Starcom
  • Ziggo – ZenithOptimedia

Exploitant van het jaar

  • Q-music
  • RTL Nederland

Mediabureau van het jaar

  • MediaCom
  • Mindshare
  • ZIGT

 

Channels: MWG
7.965 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close