Vanavond is afscheid genomen van de oude versie van Mediaonderzoek.nl. De eerder aangekondigde 2.0-versie is gereed voor lancering. Het heeft de nodige tijd en energie gekost, maar het resultaat is daar. Een frissere modernere site met vooral aan de achterkant meer snufjes en een ander platform. Er heeft een migratie plaatsgevonden van pMachine naar WordPress.
In de loop van de week zullen de laatste puntjes op de i worden gezet en knopen we de ‘losse’ pagina’s aan de site. De RSS-lezers die nog geabonneerd zijn op een index.xml pagina doen er verstandig aan om de feed om te zetten naar het Feedburner-adres. Dit is http://feeds.feedburner.com/mediaonderzoek/ImML. De oude feed kunt u verwijderen.
Ondertussen maak ik ook gebruik van de diensten van een ander saleshouse. Voorheen werden de banners op deze site verkocht door VNU, aangezien Mediaonderzoek.nl een partnerblog van Emerce was. Maar per vandaag worden de commerciele belangen vertegenwooridgd door WebAds, alwaar de site in het channel Professionals is gezet samen met o.a. Frankwatching en Brickmeetsbyte.
Genoeg gepraat. Kijk gerust rond en mail me uw commentaren en opmerkingen. Leggen wij ondertussen de hand aan de laatste details.