• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

IKEA wint twee keer folderprijs

Door Peter Wiegman 
op 23 mei 2007 

Gisteren werd in Amsterdam de Nationale Dag van de Brievenbusreclame gehouden. Ik kon daar zelf helaas niet bij aanwezig zijn, maar ‘k zat dit jaar wel in de jury van de vakprijs die gisteren aan IKEA werd uitgereikt. Naast die vakprijs won IKEA ook de consumentenprijs. Die prijs gaat door het leven als de Gouden Deurmat en is in eerdere edities al eens gewonnen door Blokker en Kruidvat. De Folder Vakprijs is een nieuw ingestelde award, bedoeld om die adverteerder te bekronen die zich het meest innovatief toont bij de inzet van reclamedrukwerk en die als zodanig een voorbeeldfunctie vervult voor het medium zowel als voor het vak. Hema en Karwei waren de beide andere genomineerden.

Meer informatie over het congres staat op Brievenbusreclame.nl

Channels: Brievenbus DM
9.985 x bekeken

Reacties

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close