• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Nieuwe resultaten Thuis binnen bereik

Door Peter Wiegman 
op 23 mei 2007 

Stephan van Velthoven, research director bij Veldkamp, presenteerde tijdens de tiende Nationale Dag van de Brievenbusreclame de eerste resultaten uit het dit jaar opnieuw opgestarte Thuis binnen bereik. Dat is het trendonderzoek naar de effectiviteit van ongeadresseerde brievenbusreclame. Qua populariteit heeft het mediumtype niet ingeboet ten opzichte van de laatste meting. Zeker de folders van retailers worden intensief gelezen en bekeken, vooral vanwege de aanbiedingen. Gemiddeld krijgt de folder het rapportcijfer 7. Dat was nog niet eerder voorgekomen aldus Velthoven.

De tijd die wekelijks aan het medium wordt besteed is opnieuw toegenomen (van 34 naar 37 minuten). Steeds meer blijkt de folder niet alleen aan te zetten tot winkelbezoek (92%), maar ook tot het bezoeken van de website van de adverteerder (58%).
De PDF van Stephan’s presentatie staat hier. Alle andere downloads staan op deze pagina.

Channels: Brievenbus DM
10.567 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close