Bronner beschrijft Multimediasynergie

Tegenwoordig worden bij vrijwel alle reclamecampagnes meer media tegelijk ingeschakeld. Overvloed, fragmentatie van het publiek en de consumptie van meer media tegelijk (multi-tasking) zijn factoren die een impuls vormen tot multimediastrategieën. De kunst is om synergie effecten te bewerkstelligen bij een multimedia-inzet, in andere woorden te zorgen dat 1+1 niet 2 is, maar 3 of meer. Fred Bronner is momenteel bezig met het schrijven van een SWOCC-publicatie waarin deze mogelijke synergie-effecten nader worden belicht.

Publicatie 38 “˜Multimediasynergie in reclamecampagnes‘ zal in mei bij SWOCC verschijnen en aansluitend wordt op woensdagmiddag 31 mei een Wetenschap-Praktijk Ontmoeting rondom dit thema georganiseerd.

De bijeenkomst vindt plaats van 14.00 tot 18.00 uur in het Trippenhuis te Amsterdam. Sprekers op deze middag zijn:

– Fred Bronner (UvA, SWOCC)
– John Faasse en Karin Schut (Kobalt)
– Irena Petriç (NOM)
– Arie den Boon (Daphne)
– Tom Van Hulst (Plus Communicatie)

Binnenkort leest u hier meer over het definitieve programma en hoe u zich kunt aanmelden. Ik houd de datum alvast gereserveerd in mijn agenda!

6.193 x bekeken
Scroll naar boven