Adverteerders, bureaus, exploitanten en uitgevers lopen regelmatig Het Media Loket binnen, met zeer uiteenlopende vragen en opdrachten. Zij doen dit omdat Het Media Loket beschikt over een zeer rijke en unieke ervaring in de mediawereld. Of het nu gaat om het samenstellen van een businessplan, het onderzoeken van een nieuwe markt, het in kaart brengen van kansen en bedreigingen of het schrijven van uitgebreide rapportages, Het Media Loket levert altijd kwaliteit op hoog niveau. Dit is mogelijk doordat informatie en kennis worden gecombineerd met visie. Visie is nodig om problemen efficiƫnt te kunnen vertalen naar oplossingen.
Wat doet Het Media Loket?
De activiteiten van Het Media Loket richten zich op het geven van kwalitatief- en strategisch advies, aan adverteerders, reclame- en mediabureaus, uitgevers, omroepen, internetsites/-exploitanten en andere organisaties in de mediamarkt.
Het Media Loket is gespecialiseerd in onderzoek, oftewel het vergaren en verzamelen van relevant (cijfer-) materiaal. Een tweede belangrijke discipline van Het Media Loket is het uitvoeren van analyses op basis van het in de onderzoeksfase vergaarde materiaal. Hierbij spelen eenvoud en begrijpelijkheid een belangrijke rol.
De volgende stap, na onderzoek en analyse, is de (media-) strategie. Informatie over doelgroepen, media-consumptie, boodschap en creatie, maar ook de marktontwikkelingen op micro- en macro-niveau, dwingen tot een scherpe beschrijving van de te volgen strategie.
De adviezen van Het Media Loket worden enerzijds gevoed door de drie voorafgaande trajecten: onderzoek, analyse en strategie. Anderzijds put Het Media Loket uit de unieke kennis en ervaringen die het heeft op het gebied van media, in combinatie met de heldere visie op de huidige en toekomstige ontwikkelingen in de markt.
Het Media Loket | Alexanderstraat 200 | 6812 BL ARNHEM | T: 06 51 240 353