• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Bereik huis-aan-huisbladen onderzocht

Door Peter Wiegman 
op 15 oktober 2004 

In april 2004 is R&M Matrix gestart met het tweede onderzoek naar bereik van het mediumtype huis-aan-huiskranten. In totaal zijn er ruim 26.000 respondenten binnen het verspreidingsgebied van Wegener van 13 jaar en ouder telefonisch ondervraagd. Bij het onderzoek waren lezers van in totaal 462 titels betrokken, waaronder 182 van Wegener Huis-aan-huiskranten.

image

De uitkomsten van het onderzoek zijn te vinden op een speciale site van Wegener, die vooruitlopend op de uitkomsten “waanzinnige cijfers” is genoemd.

Het onderzoek is voor de tweede keer uitgevoerd en redelijk uniek in de markt. Cijfermateriaal over huis-aan-huisbladen is zeer schaars.

Channels: Overige mediumtypen
9.296 x bekeken

Reacties

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close