Het jaarboek van MarketingFacts is dan eindelijk gereed. Als mee- en tegenlezer heb ik het boek in een eerder stadium al door mogen nemen en kwam tot de conclusie dat het een zeer handig naslagwerk is geworden. Of zoals Marco Derksen (auteur en uitgever van het boek) het zelf al aangaf in een eerdere post: “Het is een jaaroverzicht met daarin het beste wat Marketingfacts het afgelopen jaar heeft gebracht op het gebied van o.a. online advertising, viral marketing, performanced based marketing, zoekmachine marketing, weblogmarketing, RSS-marketing, e-mail marketing en social networks.”
Het is een zeer uitgebreide en actuele weergave van de huidige ontwikkelingen in vooral online marketing. Wie niet thuis is in deze wereld kan zich met dit boek snel een beeld vormen van wat er op dit moment aan ontwikkelingen zijn. En dat zijn er heel veel.
Op de site is een preview (na registratie) te zien van het eerste hoofdstuk. Dat geeft een goed beeld en is zeker representatief voor de rest van het boek.
Marco, gefeliciteerd met deze uitgave. Op naar het jaarboek 2007!!
Dank je Peter, jij uiteraard ook nog dank voor het meelezen!!!