Paul van Niekerk volgt Leendert van Meerem op

Zojuist maakte GfK in Hilversum bekend dat Paul van Niekerk is benoemd tot de nieuwe ‘Directeur GfK Audience Measurement Benelux’. Paul volgt hiermee Leendert van Meerem op dieĀ  meer dan 20 jaar leiding gaf aan het onderzoeksbureau uit Hilversum, dat ondermeer de kijkcijfers, luistercijfers en online bereikcijfers levert voor de Nederlandse markt. Paul van Niekerk is sinds januari 2011 in dienst bij GfK. Daarvoor was hij directeur van SPOT. Leendert van Meerem heeft aangegeven volgend jaar april met pensioen te gaan, maar tot die tijd de nieuwe directie nog met raad en daad zal bijstaan. Paul wordt verantwoordelijk voor het totale GfK Mediaonderzoek in de Benelux. Ook alle mediaonderzoeken die nu zijn ondergebracht bij Intomart GfK blijven onder zijn verantwoordelijkheid vallen. Tevens zal Paul binnen GfK een regionale verantwoordelijkheid krijgen in de functie van Regional Lead Audience Measurement Zuid en West Europa.

Van harte Paul!

8.941 x bekeken
Scroll naar boven