Volgende week dinsdag 11 december organiseren TNS NIPO en Veldkamp een gratis seminar met als onderwerp Mediabeleving. Tijdens dit seminar zullen diverse sprekers laten zien wat er zoal veranderd is aan mediabeleving in Nederland. Eerder dit jaar publiceerden de beide bureaus de resultaten van Mediabeleving 2007, maar tijdens dit seminar zal een aantal specifieke vragen worden beantwoord. Denk hierbij aan: wat is er de laatste jaren veranderd aan de mediabeleving van de Nederlander? Wat voor gevolgen heeft dit voor het kiezen van het juiste mediumtype voor een reclameboodschap? Wat is de invloed van engagement, aandacht en waardering op media- en reclamebeleving? En hoe verhouden de Nederlandse resultaten zich tot andere landen waar het Mediabelevingsonderzoek is uitgevoerd?
Het programma ziet er als volgt uit:
Opgeven voor het Seminar kan bij Corinne Bakker van TNS NIPO (corinne.bakker@tns-nipo.com). Het seminar wordt gehouden in het congrescentrum van Artis in Amsterdam. ‘k Kan er zelf niet bij aanwezig zijn, maar een samenvatting van de middag is mij inmiddels beloofd. Dus die verschijnt daags na het seminar op dit blog.