• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Donorshow snoert alle monden

Door Peter Wiegman 
op 1 juni 2007 

Briljant uitgevoerd! Meest effectieve charitatieve campagne ooit. Bartwaardig!

Channels: Overige
7.560 x bekeken

Reacties

  1. Peter W.
    2 juni 2007 om 10:31

    Op nu.nl: “Ongeveer 12.000 mensen hebben ge-sms’t voor een donorcodicil. Het aantal mensen dat naar het andere nummer sms’te om te stemmen op de drie nierpatiĆ«nten lag volgens hem beduidend lager.”

    En op NieuwNieuws: “Naar De Grote Donorshow van BNN hebben gisteravond ruim 1,2 miljoen mensen gekeken. Dat bleek vanmorgen uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.[..]

    De Grote Donorshow op Nederland 3 was vrijdagavond het een na best bekeken tv-programma van die avond. Naar het Journaal van 20.00 uur keken 1,3 miljoen mensen.”

    Het zenderaandeel van het programma bedroeg 22,5%.

  2. Petra
    2 juni 2007 om 18:26

    Ik heb ook naar de donorshow gekeken en vind het walgelijk hoe Lisa spot met kanker.
    Ze had zogenaamd een hersentumor en nog een half jaar te leven, dit is bewust mensen voorliegen, als ze echt zoveel lef heeft staat ze echt een nier af, ze kan toch prima leven met 1 nier, en ze heeft tenslotte geen kanker.
    Ik hoop dat het voorliegen voor Lisa geen grote gevolgen zal hebben, ik geloof namelijk in de wet van 3, alles wat je uitzend krijg je 3x terug.

    Petra

  3. Peter W.
    2 juni 2007 om 18:42

    Geldt de wet van 3 ook voor actrices die meewerken aan een goed doel?

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close