• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Media:Tijd
  • SKO
    • Dagelijkse kijkcijfers
    • Innovaties in het KijkOnderzoek
    • Nieuwe strategie: het video totaal
  • NLO
  • NOM
    • Bereiksonderzoek
    • Censusdata/oplage
    • Kidsmonitor
  • Online bereiksonderzoek
  • DMS
  • Affluent Survey
  • NOA
  • BRO
    • Verkeers- en passantentellingen
    • Onderzoek naar verplaatsingsgedrag
    • Objectinventarisatie
    • Zichtbaarheidstudie op basis van eye tracking
    • Modelling
    • CAFAS
  • Nielsen
  • MEP
  • MSS
  • Mailmonitor
  • Software
    • Adware
    • Media Buying Systems
    • Pointlogic
  • Adressen

Mediaonderzoek in Nederland

In dit deel van de site Mediaonderzoek.nl vindt u een overzicht van alle belangrijkste onderzoeken en instanties die zich in Nederland bezighouden met mediaonderzoek. De content is te vinden via het hoofdmenu met als titel ‘Mediaonderzoek in Nederland’. Daaronder staan alle onderwerpen weergegeven met her en der een submenu en zelfs af en toe een sub-submenu.

Nieuw Crossmediaal Bereiksonderzoek

In de zomer van 2018 lanceerde de gezamenlijke JIC’s een RfP met betrekking tot een nieuw gezamenlijk op te zetten crossmediaal bereiksonderzoek. Naar aanleiding van die RfP heeft Mediaonderzoek.nl een vijftal Nederlandse artikelen geschreven, die door de gezamenlijke JIC’s zijn gebundeld in een whitepaper. Dit paper kunt u hier downloaden.

Ziet u onvolkomenheden, onjuistheden of andere omissies op deze site of in het whitepaper, neem dan contact op via de redactie van Mediaonderzoek.nl.  Ook als u onderwerpen mist bent u van harte welkom met uw suggestie.

 

 

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close