De MWG opent op maandag 7 januari de mogelijkheid tot het inzenden van mediacases voor de MWG AMMA Awards 2007 (Annual Masters of Media Awards). Media-, reclame- en onderzoeksbureaus, exploitanten en adverteerders kunnen hun meest opmerkelijke, unieke of succesvolle cases inzenden om mee te dingen naar een AMMA. De inschrijving eindigt op 15 februari 2007. De inzendcriteria en ““formulieren zijn beschikbaar op de site www.mwgamma.nl die vanaf maandag 7 januari online is.
In elf categorieën worden AMMA‘s uitgereikt, waarbij van acht categorieën de winnaar wordt bepaald aan de hand van cases die ingestuurd kunnen worden. De specialistenjury‘s en een hoofdjury bepalen de winnaars. De specialistenjury‘s maken van alle inzendingen een shortlist.
De hoofdjury bepaalt daaruit de genomineerden en winnaars van de volgende categorieën:
Beste Media-/middelenstrategie
Beste Monomedia-inzet
Beste Mediastunt
Beste Media-innovatie
Mediabureau van het jaar
Media-adverteerder van het jaar
Een speciale onderzoeksjury beoordeelt de inzendingen voor de Hans du Chatinier-prijzen voor studenten en professionals (onderzoek). Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen door de YIM-jury. De Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door middel van online enquêtes.
De AMMA‘s zijn in het leven geroepen om het mediavak zichtbaarder te maken en naar een hoger plan te tillen. De MWG organiseert dit jaar voor de zevende keer de AMMA-uitreiking. Die zal plaatsvinden op donderdagavond 15 mei a.s. in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
Bron: persbericht MWG
Hoi Peter, heb je al gezien dat als je online de amma’s zoekt je de volgende spreuk voor je neus krijgt??
” Je moet zoveel mogelijk ‘wij’ zeggen in plaats van ‘ik’. Dit zal het ego helpen verminderen. ”
Check http://www.amma.nl
@Bas: lol! Dat zeg ik, AMMA.