• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

22x een Esprix (prognose was 20)

Door Peter Wiegman 
op 19 mei 2005 

Gisteravond zijn in Hotel Arena maar liefst 22 Esprix uitgedeeld. Dat zijn er twee meer dan de eerdere prognose van Mediaonderzoek.nl. De prijskans steeg hierdoor van 15% naar 16%.

image

Grote winnaar was TBWA\Neboko Campaign dat twee van de drie gouden Esprix won. De prijzen waren voor het werk voor Heineken Nederland (Luidsprekerhoed) en Albert Heijn (Hamsterweken). De derde gouden Esprix ging naar Red Cell Not Just Film, dat werd bekroond voor de BNN-campagne “˜We zitten in de shit dus wordt lid!‘.

Naast drie keer goud werd er acht keer zilver en elf keer brons toegekend. Ook het aantal genomineerden was hoger dan vorig jaar: 32 tegen 21.

Bron: Adformatie

Channels: Oud nieuws
5.343 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close