• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Een AMMA winnen? Het kan nog!

Door Peter Wiegman 
op 27 februari 2013 

Altijd al een AMMA willen winnen en dan vooral één in de categorie onderzoek? Het kan nog! Tot en met vrijdag kun je je onderzoek nog insturen, maar mag ook wel ietsje later volgens mij . . . Er zijn twee smaken: een professionele AMMA en één voor studenten. Beide prijzen staan in de markt bekend onder de naam Hans du Chatinier en wie wil nou niet in één adem genoemd worden met ’s lands bekendste mediaonderzoeker. Voor zowel de profs als de studenten geldt dat het onderzoek  zeer goed toepasbaar is en/of  een bijdrage moet leveren aan het (theoretische) inzicht in het vakgebied van de commerciële communicatie. Eitje dus!

Inzenden maar.

 

Channels: MWG
6.257 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close