• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

De MSN-generatie live on stage

Door Peter Wiegman 
op 22 september 2005 

Op 12 oktober heb ik de twijfelachtige eer een sessie te leiden op E-day. Deze sessie staat geheel in het teken van de MSN-generatie. Professionals uit het vak zullen in korte presentaties uit de doeken doen hoe je met de jongeren van vandaag kunt communiceren en hoe je er geld aan kunt verdienen.

Vanuit de achtergrond van de sprekers zullen we het licht laten schijnen over de meest ongrijpbare groep consumenten. Pikant detail: op het podium is een aantal van de MSN-jongeren vertegenwoordigd en zal gedurende de presentaties live contact houden met hun buddies via mobiele telefoon en MSN. Live te volgen via een groot scherm. Dat geeft ons de gelegenheid om de stellingen en meningen van de sprekers en de zaal ‘real time’ te toetsen aan de werkelijkheid. Een spannend experiment.

Bij deze de belofte een verslag te doen na afloop van de sessie. Of moet ik op voorhand Anton vragen Eventblogs in te roepen?

Channels: Oud nieuws
7.449 x bekeken

Reacties

  1. Anton van Elburg
    27 september 2005 om 13:17

    “Bij deze de belofte een verslag te doen na afloop van de sessie. Of moet ik op voorhand Anton vragen Eventblogs in te roepen?”

    Hoe meer bloggers hoe meer vreugd natuurlijk. Zoals gebruikelijk bloggen we zelf onze eigen events. De blog van het narrowcastingevent is zelfs een eigen leven gaan leiden, zie http://www.emerce.nl/narrowcasting

    Eday is te volgen op http://eday.emerce.nl

  2. Peter W.
    27 september 2005 om 20:03

    ‘k wist het wel 😉

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close