Altermedia, bekend van toiletreclame introduceert onder de naam ‘PlusMail’ vanaf januari 2006 een nieuw netwerk van gratis ansichtkaarten (FreeCards) of flyers. Hiervoor gebruikt Altermedia het eigen netwerk van toiletreclame. Naar eigen zegge brengt Altermedia ‘een belangrijke tegenhanger op een markt die gedomineerd wordt door Boomerang Nederland bv.’ De displays worden gedurende de campagne bevestigd aan het toiletreclame paneel en worden naar wens bedrukt ( . . . woordspeling?).
Altermedia in het persbericht: “In een markt waarbij de adverteerder steeds meer vraagt om totaalconcepten voegen wij hiermee wederom een nieuw product – naast Sampling, Promotieteams, PlusVilt en SMS – toe aan onze productportfolio. Door het onderzoek dat Intomart GfK heeft uitgevoerd naar onder andere het bereik van onze netwerken hebben wij volledig het aantal contacten dat onze panelen genereren in kaart en kunnen daar onze oplages op afstemmen. Op deze wijze zorgen we dus dat een actie in no-time onder de doelgroep is verspreid. Daar komt bij dat onze tarieven ca 35% lager liggen dan die van de huidige aanbieder in de markt! Kortom; Boomerang krijgt er een geduchte concurrent bij.”
Altermedia heeft er blijkbaar zin in.
Kijk ook eens onder boekscout.nl onder diversen.
Gastgenoten geeft je een ander beeld op intergratie.