Stichting Internet Reclame (STiR) heeft Tjeerd Kooij, Managing Partner van WebAds Interactive Advertising, benoemd als nieuw bestuurslid.
STiR is de opdrachtgever van het Internet Bereiksonderzoek en is het initiatief van acht grote Nederlandse internetexploitanten, te weten Adlink, Ilse media, IP iMedia, Lycos, MSN, Tiscali, Wanadoo en WebAds. De Stichting is een onafhankelijk orgaan en stelt zich ten doel digitale marketing te promoten en te stimuleren door meer inzicht te verschaffen in online bereik en profielen.
Tjeerd Kooij zal de functie van secretaris gaan vervullen. Hij volgt hiermee Erik Goossens op.
“De uitdaging is de STiR verder op en uit te bouwen”, aldus Kooij. “De onderzoeksopzet is geformuleerd. Nu wordt het onderzoek in de praktijk uitgevoerd en zullen we nieuw leden gaan werven. De STiR moet hierdoor als keurmerk nog breder geaccepteerd gaan worden. Dit is belangrijk voor zowel adverteerders als exploitanten.”
Naast Tjeerd Kooij (WebAds) zitten ook R. Molenaar (MSN) en Michael Fros (Tiscali) in het bestuur van de STiR.
Hey Nice Site! – calculator car loan