Vandaag bij de post een mooi rapport over jongeren, uitgegeven door Sanoma Young en de Adformatie Groep. Het geeft tips over hoe je met de huidige jongerengeneratie moet communiceren.
“Jongeren anno nu vinden supersnel de weg in de digitale wereld. Ze zijn genieën in multitasken: bezig zijn met verschillende media tegelijk. Ze werken zich vrolijk door een continue stroom aan informatie en communicatie heen. Daarnaast hebben ze passie, houden van echtheid, leven in netwerken en kunnen complexe materie aan. En ze zijn mediasmart. Ze herkennen elke marketingtruc.”
Sanoma Uitgevers Young geeft elk jaar het doelgroeprapport YOUNG uit. Het is een bonte verzameling van recente informatie over jong Nederland (met de nadruk op 1-18 jaar). Uit kranten, vakpers, boeken, onderzoeken, van internet en altijd objectief weergegeven met bronvermelding. Het is bedoeld als handige wegwijzer voor iedereen ““ redacties, adverteerders, reclamebureaus, mediabureaus ““ die professioneel met jongeren wil communiceren.
De titels van de hoofstukken zijn o.a. Hun leven, Hun omgeving, Hun vrije tijd, Hun producten, Hun media en Hun bereikbaarheid.
Bestellen van het rapport kan hier. Aanrader, dus doen hoor.