• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Smartphone, batterij en vrouwen

Door Peter Wiegman 
op 3 juni 2016 

Telecompaper berichtte maandag dat de batterijen van een smartphone bij vrouwen eerder leeg zijn dan bij mannen. Het baseerde zich op een persbericht van Strategy Analytics, waar verder geen directe verklaring werd gegeven voor het verschil. Het onderzoek is gedaan onder eigenaren van drie soorten smartphones (instap, medium en premium) en in elk van de drie categorieën was de batterij het eerst op bij de vrouwen. Een verklaring zou kunnen zijn dat vrouwen intensievere gebruikers zijn van vooral sociale media-apps zoals Facebook en Pinterest. Mannen zoeken hun heil meer in LinkedIn en Google+. Maar misschien heeft u een andere verklaring als u denkt aan de combinatie smartphone, batterij en vrouwen. Ik heb geen idee . . . (visual via Luxesh.nl).

 

Channels: Mobiele telefonie-SMS
3.756 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close