• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Marketingpodcast met Jim Stolze

Door Peter Wiegman 
op 26 februari 2007 

Een paar weken geleden had ik een buitengewoon plezierig interview met Jim Stolze. Jim legt zich sinds enige tijd toe op het produceren van podcasts in de marketingsfeer en had in mij een gewillig slachtoffer gevonden. Tijdens een smakelijke lunch in Baarn vroeg Jim me de hemd van het lijf. Het resultaat kunt u hier beluisteren.

Ik heb het zelf niet teruggeluisterd. Zal ook niet gebeuren. Ik haat dat. Het belangrijkste wat ik heb overgehouden aan het interview is een zeer prettige kennismaking met Jim. Voorheen kende ik alleen zijn naam . . .

Channels: Mediaonderzoek.nl
16.460 x bekeken

Reacties

  1. Jasper
    13 maart 2007 om 20:22

    Tja, ik bezoek je site tegewnoordig met een veel te lage frequentie. Ook mijn Bloglines stimuleert dus kennelijk niet goed genoeg. Beetje wildgroei in het aantal feeds ;-). Toch maar een – good old – wekelijkse nieuwsbrief dan?

    Maar goed, nu dus pas je interview gehoord. Klinkt goed hoor. Erg informatief. Leuk verplichte literatuur (audiotuur?) voor je lessen hier en daar.

    Maar eeuuuh… dat lijstje met founding fathers STIR moet je nog wel even flink in je kop stampen ;-)).

    Jasper

  2. Peter W.
    13 maart 2007 om 20:31

    @Jasper,

    RTL, AdLINK, WebAds, Tiscali, Orange, ilse media, Lycos en MSN.
    RTL, AdLINK, WebAds, Tiscali, Orange, ilse media, Lycos en MSN.
    RTL, AdLINK, WebAds, Tiscali, Orange, ilse media, Lycos en MSN.
    RTL, AdLINK, WebAds, Tiscali, Orange, ilse media, Lycos en MSN.
    RTL, AdLINK, WebAds, Tiscali, Orange, ilse media, Lycos en MSN.

  3. Jasper
    13 maart 2007 om 20:42

    Heel goed. Kracht van herinnering is de herhaling.

  4. Jeroen Mirck
    27 februari 2007 om 07:24

    Op zich hoef je het zelf ook niet af te luisteren, want je weet doorgaans precies wat er gezegd is. Toch kan het soms handig zijn: je kunt controleren of je wel duidelijk genoeg praat of formuleert. Dat is handige (zelf)kennis voor het geval dat je ineens om je mening wordt gevraagd op Radio 1. (Ik heb daar zelf baat bij gehad…)

  5. Jim Stolze
    26 februari 2007 om 22:56

    Hallo Peter,
    Nogmaals dank voor je tijd. Het was een enorm interessante lunch.

    Ik ken maar weinig mensen met zoveel inhoudelijke mediakennis van zowel offline als online die het ook nog begrijpelijk kunnen uitleggen.

    Veel succes met al je activiteiten 🙂

    Groeten!

    Jim

  6. Peter Luit
    27 februari 2007 om 07:39

    Peter, het is het aanhoren meer dan waard hoor. Probeer het maar, je schrikt echt niet, hahaha…. Goed verhaal!!

  7. Peter W.
    27 februari 2007 om 07:44

    Nou, jullie brengen me weer aan het twijfelen . . . Dank voor de mooie woorden in ieder geval!

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close