• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

Webinar cookieloos adverteren

Door Peter Wiegman 
op 8 juni 2020 

Twee weken geleden organiseerde VINEX een webinar over het (toekomstige) cookieloos adverteren. In dat webinar kwamen een uitgever, strateeg en onderzoeker aan het woord en legden zij diverse oplossingen voor om te adverteren zonder tracking cookies. Conclusie is dat dat heel goed kan, getuige ook het onderzoek van STER, maar dat samenwerking noodzakelijk is. Samenwerking is nodig voor een goede harmonisatie van content en context en om de concurrentie met de Googles en Facebooken aan te gaan. Contextual advertising is een van de oplossingen, maar ook een centrale login die over de publishers heengaat lijkt veelbelovend. Bekijk hier het verslag en hier de video.

Channels: Internet
2.303 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close