• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Online
    • Internet
    • Mobiele telefonie-SMS
  • Print
    • Dagbladen
    • Tijdschriften
  • RTV
    • Radio
    • Televisie
  • Mediabestedingen
  • Overige
    • Branches Doelgroepen
    • Brievenbus DM
    • Buitenreclame
    • Mediaonderzoek.nl
    • MWG
    • Onderzoeksbureaus
    • Oud nieuws
    • Overige mediumtypen
    • Soccernomics
    • Tijdsbesteding

24 maart Media:Tijd

Door Peter Wiegman 
op 26 februari 2016 

Net één week voor de zomertijd is het het Media:Tijd. Dan worden ’s morgens in het Cobramuseum on Amstelveen de nieuwe resultaten gepresenteerd van het gezamenlijke onderzoek naar tijdsbesteding, kortweg Media:Tijd. Alke Bassler (GfK) zal de opzet van het onderzoek presenteren, waarna Annemarie Wennekers en Dunya van Troost meer in zullen gaan op de resultaten en veranderingen ten opzichte van de versie 2013. Annemarie is wetenschappelijk onderzoeker Media & ICT bij het Sociaal en Cultureel Planbureau en Dunya is onderzoeker/beleidsadviseur bij NPO. Tot slot zal Alexander Pleijter Amsterdam reflecteren op de uitkomsten van het onderzoek en kijkt hij vooral vooruit. Alexander is onderzoeker aan Vrije Universiteit in Amsterdam. Media:Tijd is op 24 maart a.s. en begint op 10:00 en zal duren tot een uur of 12. Daarna bammetjes. Aanmelden kan hier.

Channels: Tijdsbesteding
5.315 x bekeken
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close