• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Media:Tijd
  • SKO
    • Dagelijkse kijkcijfers
    • Innovaties in het KijkOnderzoek
    • Nieuwe strategie: het video totaal
  • NLO
  • NOM
    • Bereiksonderzoek
    • Censusdata/oplage
    • Kidsmonitor
  • Online bereiksonderzoek
  • DMS
  • Affluent Survey
  • NOA
  • BRO
    • Verkeers- en passantentellingen
    • Onderzoek naar verplaatsingsgedrag
    • Objectinventarisatie
    • Zichtbaarheidstudie op basis van eye tracking
    • Modelling
    • CAFAS
  • Nielsen
  • MEP
  • MSS
  • Mailmonitor
  • Software
    • Adware
    • Media Buying Systems
    • Pointlogic
  • Adressen

CAFAS

Met behulp van het softwarepakket CAFAS, dat voor leden van BVA en PMA gratis te downloaden is, kan het reclamebereik en de contactfrequentie berekend worden van de pakketten van de exploitanten met specifieke locaties of campagnes op basis van willekeurige vlakken.

  • Voor alle Nederlanders van 13-75 jaar.
  • Voor 273 doelgroepen.
  • Op landelijk niveau, per Nielsengebied, per provincie en voor 30 regio’s.

Hierbij kunnen alle pakketten en formaten van alle exploitanten worden gecombineerd.

De resultaten kunnen tevens op een kaart van Nederland worden weergegeven. Door in te zoomen kunnen de exacte locaties van de geselecteerde reclamevlakken worden gezien. In Google Streetview kan per locatie de situatie ter plekke bekeken worden.

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close