• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Media:Tijd
  • SKO
    • Dagelijkse kijkcijfers
    • Innovaties in het KijkOnderzoek
    • Nieuwe strategie: het video totaal
  • NLO
  • NOM
    • Bereiksonderzoek
    • Censusdata/oplage
    • Kidsmonitor
  • Online bereiksonderzoek
  • DMS
  • Affluent Survey
  • NOA
  • BRO
    • Verkeers- en passantentellingen
    • Onderzoek naar verplaatsingsgedrag
    • Objectinventarisatie
    • Zichtbaarheidstudie op basis van eye tracking
    • Modelling
    • CAFAS
  • Nielsen
  • MEP
  • MSS
  • Mailmonitor
  • Software
    • Adware
    • Media Buying Systems
    • Pointlogic
  • Adressen

Verkeers- en passantentellingen

Ter verrijking van het onderzoek naar verplaatsingsgedrag is gebruik gemaakt van diverse externe bronnen die passantenaantallen meten, te weten:

  • Diverse verkeerstellingen van Rijkswaterstaat, onder meer het Mobiliteits Onderzoek Nederland (MON). Dat onderzoek is inmiddels de verantwoordelijkheid van het CBS en vindt (in iets gewijzigde vorm) plaats onder de naam Openbaar Vervoer in Nederland (OViN). Daarmee zijn de verplaatsingen van 210.000 respondenten (6 jaar gefuseerd) toegevoegd aan het model.
  • Passagiersaantallen van diverse openbaar vervoer gelegenheden, bezoekersaantallen van parkeergarages, tankstations, supermarkten, etcetera.
Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close