• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Media:Tijd
  • SKO
    • Dagelijkse kijkcijfers
    • Innovaties in het KijkOnderzoek
    • Nieuwe strategie: het video totaal
  • NLO
  • NOM
    • Bereiksonderzoek
    • Censusdata/oplage
    • Kidsmonitor
  • Online bereiksonderzoek
  • DMS
  • Affluent Survey
  • NOA
  • BRO
    • Verkeers- en passantentellingen
    • Onderzoek naar verplaatsingsgedrag
    • Objectinventarisatie
    • Zichtbaarheidstudie op basis van eye tracking
    • Modelling
    • CAFAS
  • Nielsen
  • MEP
  • MSS
  • Mailmonitor
  • Software
    • Adware
    • Media Buying Systems
    • Pointlogic
  • Adressen

Objectinventarisatie

Alle buitenreclameobjecten (meer dan 80.000) zijn geïnventariseerd en geclassificeerd op basis van de volgende factoren:

  • Formaat en exacte locatie (adres én xy-coördinaten ten behoeve van koppeling aan het digitale wegennet).
  • Exacte routes (in geval van bussen/trams).
  • Situatiefoto’s vanaf vastgestelde afstand.
  • Classificatie van omgevings- en zichtbaarheidsfactoren, zoals: type omgeving, aantal rijbanen, fietspaden, aantal tram-/busbanen, winkels in de directe omgeving; afstand en hoek ten opzichte van de passantenstroom, verlichting en verkeerssnelheid.

Op basis hiervan en uitgebreid eye tracking onderzoek is per reclamevlak een zichtbaarheid-/VAC-score toegekend.

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close