• Home
  • Het Media Loket
    • Referenties
    • Disclaimer
  • Mediaonderzoek in Nederland
  • Contact
  • Mediavacatures
Image
  • Media:Tijd
  • SKO
    • Dagelijkse kijkcijfers
    • Innovaties in het KijkOnderzoek
    • Nieuwe strategie: het video totaal
  • NLO
  • NOM
    • Bereiksonderzoek
    • Censusdata/oplage
    • Kidsmonitor
  • Online bereiksonderzoek
  • DMS
  • Affluent Survey
  • NOA
  • BRO
    • Verkeers- en passantentellingen
    • Onderzoek naar verplaatsingsgedrag
    • Objectinventarisatie
    • Zichtbaarheidstudie op basis van eye tracking
    • Modelling
    • CAFAS
  • Nielsen
  • MEP
  • MSS
  • Mailmonitor
  • Software
    • Adware
    • Media Buying Systems
    • Pointlogic
  • Adressen

Media Buying Systems

Je gebruikt de software van Media Buying Systems als je het meeste uit je reclamecampagne wilt halen. Het gaat niet alleen om radio en televisie, ook de ‘online programmatic video’ markt is bespeelbaar. Zo worden alle mediakanalen maximaal benut. Het softwarepakket zit vol handige tools om slimmer campagnes mee in te kopen. Het geeft je ook visuele feedback om strakker te kunnen plannen. De mogelijkheden zijn niet alleen bruikbaar voor de beginnende mediaplanner. Ook de ervaren gebruiker krijgt ruimschoots inzicht in relevante (kijk-) cijfers ter rapportage en evaluatie voor management.

Media Buying Systems is daarom niet alleen een platform om je reclamecampagnes te managen. Het is de énige oplossing waar je al je reclamecampagnes centraal kunt beheren.

Mediaonderzoek.nl
Copyright © 2023 Alle rechten voorbehouden
iThemes Builder van iThemes
Powered by WordPress
Creative Commons License

Mediaonderzoek.nl Cookies Policy

Deze website maakt gebruik van cookies. Bezoek onze Privacy Policy pagina voor meer informatie over onze privacy policy.

Close